نوشته های من درشبکه اجتماعی هادی نت

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

::لیست دانشجویان ترم جاری
::لیست داکشجویان ترم جاری
::حضورمن درشبکه های اجتماعی


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: محمد

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 18181
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


نوشته های من درشبکه اجتماعی هادی نت

خدایامن دیدم مادرانی که فرزندخودرهاکرده،پدرانی که خانه خویش ویران،اماتولحظه ای مرارهانکردی،امامن چی؟،،،،،،،،،بگم،،،،،چه دارم که بگم
1
خدایاتوبه آن بزرگی ومن به این کوچکی،چگونه است که توبه آن بزرگی من به این کوچکی رافرموش نمیکنی،من به این کوچکی توبه آن بزرگی رافراموش میکنم ،هدایتم کن به آنچه صلاح جامعه وصلاح من ورضایت تودراوست.
2
دوانه عشق: کاش میشد بعضیهارو دوباره پس داد به مادرشون... بیا مادرش اینو بگیر دوباره بزرگ کن این خوب از آب در نیومده،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، محمدرضامکوندی:کاش میشدمادرهاوپدرهارادوباره به بچه هاشون پس میداند،آنوقت من چه میکردم درست فهمیدم چه گفتی،،،دوباره به آنهاخدمت میکردم ،دوباره شبهابرای مادرم دعامیخواندم تادردش آرام شوددوباره کمرش راماساژ میدادم تاآرام شه،دوباره صبجهابرام دعامیکردتاسالم برگردم خونه دوباره دعاهاش برایم جان تازه ای بوددراین کالبدضعیف دوبار،،،،،،توبگو
3
چه کنم،،،،،،تلاش وکوشش درجهت رسیدن به اهداف موردنظرکه درسرنوشت جامعه تاثیرگذاراست،پویاباش وبه وظایفت درقبال جامعه بدرستی عمل کن زیرا مادرهرموقعتی که هستیم درارتقاء شرایط مناسب جامعه مسئولیم،باکه هستی؟باتو،،،باآنها،،،باهمه افرادجامعه
4
به سلامتيه اون پسري كه 10 سالش بود باباش زد تو گوشش هيچي نگفت.. 20 سالش شد باباش زد تو گوشش هيچي نگفت... 30 سالش شد باباش زد تو گوشش زد زير گريه ، باباش گفت چيه گريه ميكني ؟ گفت آخه اونوقتا دستت نمي لرزيد...همه بچه ها،،،نه بگوهمه جونااینطوری بهتره،چون حالاهمه جونندباهوش وبااستعدادوبادرک وشعوربسیاربلاو،،اگردر10سال گی چیزی نگفت نگیدترسید،،اگرد20 سالگی چیزی نگفت نگی روش نشد،،،ودر30 سالگی نشان دادکه همه راهم فهمید وهم درک کردوگریه،،،،،،،،،،،
5
هميشه از خوبي هاي آدمها واسه خودت ديوار بساز و اگه در حقت بدي كردند ، فقط يك آجر از ديوار بردار بي انصافيه اگه ديوار رو خراب كني(این سعیدمک آرین گفتة)... این من میگم،دیواری به بلندای آسمان وبه قطرکره زمین وبرداشت آجری به بزرگ یک قوطی کبریت
6
تمام آرزوهایت رابرآورد خواهد کرد آن خدایی که برای خنداندن گلی آسمانش را می گر یاند(این آقای مهدی کشاورزدروبلاک من نوشت)چه زیبا
7
فصل کشت روبه پایان وفصل درو نزدیک،انتظارچیست؟شمابگویید،،،،،،،،،انتظار،،،،برداشت آنچه کشتی،،،من دیده ام کسانیکه جوکاشته اندودرفصل درو انتظاربرداشت گندم،بازاینهاهم بقول خودشان کاری کرده اندومنتظرمعجزه اند،،،،آنکس که هیچ نکشت ودرفصل درو منتظربرداشت بهترین محصول است آن چی؟شمادیده ای من دیده ام،،،،،خودت چی؟کی،،،،،،تو نه، محمدرضا،،،،خودم تلاش بربهترین کاشتم،تادرفصل برداشت به لطف خدابهترین برداشت رادشته باشم
8
خدایاباهمه این شرمساری بازهم ازت میخوام،چون توباگذشتی،تومهربان،تورئوفی،به عدلت مرامواخذه نفرماکه رحمتت ای ارحم الراحمین،
9
آن درب تحته ای را نگاه کن که ظاهری زیباداردواین زبیایی باعث شادی نظاره گرمیشوددرحالیکه در درون موریانه به آن حمله کرده اماآن درب خوشحال به داشتن ظاهری شادمانست که باعث شادی دیگران میشودنه درونی پوسیده که فقط درد درون خوداست، شادست به شادی مردم،من ازآن درب کمترنیستم من نیزمیخواهم مردم بادیدم شادشوند،،،توچی؟؟
10
خدایامن نمیخواهم،گریه طفل یتم من نمی خواهم،گریه مادردرفراق فرزندمن نمی خواهم،گریه فرزنددرفراق مادرمن نمی خواهم،چشمان لغزان براندام ناکس من نمیخواهم،دوری ازتومن نمیخواهم،ثروت بدون علم من نمیخواهم،باغ بدون گل من نمیخواهم،شربت شیرین درجای تلخ نمیخواهم،ناتوانی درتحمل من نمیخواهم،،،،پس چه میخواهی؟خنده برلبان مادر،خنده برلبان آن طفل یتیم،شادی مردم این سرزمین،باغ پرگل ونسیم،دوستی ویاری او،تحمل برسختی ها،شادی ونشاط این جوونای باذوق ،،،،،،،و
11
خدایا،من سال نورااینطورمیخوام،دردنیاقطره ای خون ازدماغ کسی به ناحق نریزد،صلح و صفا دردنیاحاکم شود،هیچ انسانی دردنیاگرسنه نماند،هیچکس برهنه نباشدتاازسرمابمیرد،هیچ آواره ای درددنیانباشد،دنیایی روشن وشاددرپیش روی جهانیان باشد،هیچ مادری داغ فرزندنبیند،هیج فرزندی دوری ازمادرنبیند،جوانان راشادمیخواهمةمردمان راشادمیخواهم، تورا حاکم براعمالم میخواهم،آب میخواهم باران میخواهم،سرزمینم راسبزوخرم میخواهم، درسرزمینم فراوانی نعمت میخواهم،علم ودانش برای جوانان مهین میخواهم،ایران سرفرازمیخواهم، دانشمندان مهین توانامیخواهم،،،،
12
 
 
بچه هاراازکی بایدبیادخداانداخت؟،،،،باگشودن چشم دردنیاباخواندن«اذان واقامه»آیااین کافیست؟،،،،بنظرمن کافی نیست،،به این تصویرنگاه کنید،،یکی ازبازی هایش یادخداست،،،مطلب راشماکامل کنید
13
 
سام مک آرین،مدیرانرژی کوچک دنیا،اینهم مدیرانرژی کوچک دنیا،سام مک آرین نظارت برروندمصرف انرژی درمنزل وبررسی مصرف ازطریق کنتورخوانی،اومیداندکه اگریک لامپ اضافی درمنزل خاموش شودیک بچه دیگردریکجایی ازمهین میتواندزیرنورلامپ مشق بنویسد،،خوددانسته است،،نه به اویادداده اند،،بچه ها راازکودکی درمسیرفراگیری مطالبی که درجامعه موثراست قراردهیم،اهمیت موثربودن درجامعه رابه آنهاآموزش دهیم،،،
14
خدارادیشب،امشب،فرداشب،خداراهرلحظه که بخواهی صداکن اودرکنارتوست،هرچه میخواهی ازاوبخواه،هرچه راکه نمی توانی بکسی بگویی به اوبگوکه بهترازاو؟که اجابت میکنددعایت ومرادت
15
سال 1338 است ومن درروستای جارو,وتومعلم من بودی وامروزنیستی تاببینی مراوموقعیت مراواینکه من نیزهمانندتومعلمم,وازآموزه هایت می آموزم بیادتوای معلمم,,, بیاداستادم مرحوم مهندس محمدقلی رشیدیان سال 1338 روستای جاروازتوابع هفتکل
16
خدایاتوبامن چه کردی ومن باتوچه کردم،،تودادی آنچه رامن خواستم،،ومن نکردم آنچه راتوخواستی،،آنچه راتوخواستی برای من خواستی ومن نکردم آنچه راکه توبرای من خواستی،،ببخشای برمن آنچه راکه تواخواستی ومن نکردم،،فرصتی برای جبران عطافرما،،بازهم که فرصت خواستی؟،،،،،ازآنکه فرصت خواستم میشناسم،،به رحمتش امیدواروازکرمش برخوردار
17
خلیج فارس میخواهی؟ چنین گستاخ میگویی،،،سال 1358 است پاییزفرارسیده وتوافسرقهرمان درحلیج فارس این شعرراخواندی،،وچه زیباگفتی،،نمیدونم امروزهستی یاکه بدرجه شهادت نایل آمدی،،امابدان که خیلج فارس تا مثل توراداردخلیح فارس است،،،حلیج فارس من،،خلیح فارس تو،،،خلیج فارس ما،،خلیج همیشه فارس
18
خونین شهر،خرمشهرشد،باخون توشهید،خرمشهرراخداآزادکردباخون توشهید،،ضمن دوردبه روان پاک شهدای این مرزبوم،،آزادسازی خرمشهرعزیزرابه همه هم میهنان عزیزتبریک عزض میکنم
19
باعرض سلام،وتشکرازراه اندازی این سایت اجتماعی
20


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمد در جمعه 5 خرداد 1391


:: من مسلمانم
:: خدایا,آنچه ازت خواستم بهترینش بمن عطاکردی
:: خدایاکی مسلمان است
:: درپرورش کودکانمان مواظب چه هستیم؟
:: میخواهی دراشتغال 1000 جوان موثرباشی؟
:: به بارای اشک غمگین برمزارش
:: به کدامین گناه
:: خدایاکی مسلمان است
:: تایرستور(SCR)،،،یکسوسازی باSCR
:: مهتابی سوخته راروشن کنید
:: باباچه کرد؟،،آن کردکه خداگفت،،
:: مقایسه ارزش حرارتی باگاس نیشکر(تفاله)باسایرحاملهای انرژی
:: جضورمن درشبکه های جتماعی
:: ارزش حرارتی تفاله نیشکر؛؛؛گازطبیعی
:: ارزش حرارتی حامل های انرژی
:: ساعت،پنج بامداداست،،تا اذان وقتی نیست،،،،،
:: اسفندتورادوست دارم
:: سال نو مبارک
:: گزینه های محاسباتی برق صنعتی با توجه به تعرفه های موجود برق وانتخاب گزینه مناسب





به وبلاگ من خوش آمدیدمجمدرضامکوندی mmcvandy@yahoo.com




:: مرداد 1398
:: تير 1398
:: شهريور 1397
:: آبان 1395
:: تير 1395
:: فروردين 1395
:: مهر 1392
:: مرداد 1392
:: ارديبهشت 1392
:: فروردين 1392
:: اسفند 1391
:: بهمن 1391
:: خرداد 1391
:: فروردين 1391
:: اسفند 1390
:: بهمن 1390

آبر برچسب ها

من مسلمانم ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by mmcvandy
Design By : wWw.Theme-Designer.Com